friends.3

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
friends.3

الاصدقاء الاحباء

المواضيع الأخيرة

»  فيلم الثلاثة يشتغلونها
الاغاني حرام يا رجالة ......توبوا  الى الله ...فلا اله الا الله Emptyالأربعاء نوفمبر 24, 2010 5:18 pm من طرف kpo9

»  2006 pes
الاغاني حرام يا رجالة ......توبوا  الى الله ...فلا اله الا الله Emptyالأربعاء يوليو 07, 2010 7:17 am من طرف M7md

» Barnyard مترجم 245 ميجا بايت على الرابيدشير 2006
الاغاني حرام يا رجالة ......توبوا  الى الله ...فلا اله الا الله Emptyالأربعاء يونيو 30, 2010 1:08 pm من طرف M7md

» الان وحصريا اغنيه تامر حسني بحبك موت
الاغاني حرام يا رجالة ......توبوا  الى الله ...فلا اله الا الله Emptyالخميس يوليو 09, 2009 3:54 pm من طرف M7md

» صور تهلك من الضحك..................ادخل وشوف
الاغاني حرام يا رجالة ......توبوا  الى الله ...فلا اله الا الله Emptyالخميس يوليو 09, 2009 3:26 pm من طرف M7md

» MessI & C.Ronaldo
الاغاني حرام يا رجالة ......توبوا  الى الله ...فلا اله الا الله Emptyالخميس يوليو 09, 2009 2:50 pm من طرف A7med

» فيلم بوشكاش
الاغاني حرام يا رجالة ......توبوا  الى الله ...فلا اله الا الله Emptyالأحد يوليو 05, 2009 3:34 pm من طرف A7med

» فيلم رمضان مبروك ابو العالمين حموده
الاغاني حرام يا رجالة ......توبوا  الى الله ...فلا اله الا الله Emptyالأحد يوليو 05, 2009 3:24 pm من طرف A7med

» الان لعبه صلاح الدين برابط واحد مباشر للتحمل 2008
الاغاني حرام يا رجالة ......توبوا  الى الله ...فلا اله الا الله Emptyالجمعة أبريل 03, 2009 7:04 pm من طرف M7md

التبادل الاعلاني

2 مشترك

الاغاني حرام يا رجالة ......توبوا الى الله ...فلا اله الا الله

jannafriends

الاغاني حرام يا رجالة ......توبوا  الى الله ...فلا اله الا الله Empty الاغاني حرام يا رجالة ......توبوا الى الله ...فلا اله الا الله

مُساهمة  jannafriends الأربعاء أغسطس 06, 2008 3:32 pm

السلام عليكم
    مبدئيا انا عارف طبعا ان 99ز9% من الاغانى اللى موجودة حاليا حرام ان مكنتش كلها لكن
    انا سالت عن حاجة معينة كانت شغلانى اوى
    و هيا ان فى اغانى للاسف عدد كبير بيذكر فيها اسم الله مع الموسيقى الحرام ناهيك بقى عن الفيديو كليبات اللى بتبقا مليانة بنات و حاجات حرام كلها و امطرب عمال يغنى و هما بيرقصو
    مثلا : اغنية هشانم عباس الاخيرة بيقول فيها( قلبى الله يعينة) على الهوا و طول البعاد
    يعنى يدعى ربنا ان قلبة يعينة على حاجة حرام اساسا دا غير ان فى كام مودلز موجودة فى الاغنيوة عمالين يرقصو
    و حتى لو بتتسمع كاسيت الموسيقى شغالة و هوا عمال يدعى بحاجات حرام
    ومثلا اغنية اصلة بتاعا( يمين الله) و كتييرر اوىىاوى انا لو اعت اكتب مش هاخلص
    فالاغانى دى اكثر حرمانيى كمان من الاغانى اللى مبيحصلش فيها الاكلام دة
    لان اللى بيعمل كدة دى اسمها قلة ادب مع الله سبحانة و تعالى و العياذ بالله
    ياريت يجماعة تنشرو الموضوع و تفهمو الناس
    A7med
    A7med

الاغاني حرام يا رجالة ......توبوا  الى الله ...فلا اله الا الله Empty رد: الاغاني حرام يا رجالة ......توبوا الى الله ...فلا اله الا الله

مُساهمة  A7med الإثنين أغسطس 11, 2008 12:48 pm

نعم لقد صدقت يا أخى فيما قولت و انا معك بس فى ناس كده و هما الى طالبين كده انا اعملهم ايه و انا تبع الجمكهور و الاعضاء و يجب اساسا ان هما ينسو حاجه اسمها اغانى و الافلام و المسلسلات و الفيديو كلبات وياريت الجمهور يقرءو ردى و يسمعو الكلام
    و السلام عليكم و رحمه الله بركاته
    مع تحياتى و الشكر
    مع تحيات اداره المنتدى
    ronaldo7777777
    و اذا اردت ان تعرف اى شىء كلمنى على الاميل(ronaldo7ahmed@yahoo.com)

الوقت/التاريخ الآن هو الخميس مايو 16, 2024 11:24 am